TAGASTAMINE JA ÜMBERVAHETAMINE

Mõnikord on ka meil juhtunud seda, et klient tellib saapad, aga suurus ei sobi. Või siis – seda juhtub veel harvem –, et jalanõud ei ole täpselt sellised nagu loodetud. Kui nii juhtuma peaks, siis sellest pole midagi – anna meile sellest lihtsalt teada 14 päeva jooksul.

Mida teha, kui soovid saapad tagastada või ümber vahetada?

1. Kirjuta meile 14 päeva jooksul pärast tellimuse kätte saamist e-mailile [email protected] ja ütle, kas soovid saapaid tagastada või ümber vahetada. Kui soovid ümber vahetada, siis kirjuta ka mille vastu soovid saapaid ümber vahetada. Vastame kirjale esimesel võimalusel ning saadame tagastamiseks vajaliku PIN-koodi.

2. Tagasta saapad meie poolt edastatud PIN-koodi kaudu kasutades DPD pakiautomaati. Tagastamine on võimalik ainult saadetud tagastuskoodiga ning kohapeale tagastusi tuua pole võimalik. NB! Tagastatavad jalatsid peavad olema uued.

3. Kui saapad on tagasi meieni jõudnud, saadame uue paari teele või teeme tellimuse eest tagasimakse.