Kus on võimalik tooteid proovida?
Kahjuks puudub meil hetkel füüsiline pood või proovimisruum, kus saaks saapaid proovida. Soovitame tellida saapad e-poes ning kui saapad ei peaks sobima, siis vahetame need muidugi ümber või tagastame raha. Postikulu tagastamise eest maksame muidugi meie. Õnneks juhtub seda, et saapad ei sobi, siiski päris harva.

Kuidas leida õige suurus?
Kõigil meie toodetel on olemas suuruse juhend. Olenevalt brändist võib suurus ka mudeliti erineda, seega soovitame sul meie koostatud suurusjuhisega enne ostu sooritamist tutvuda. Samelini saabaste osas soovitame alati pigem valida väiksem suurus, näiteks kui tavapärane Nike/Adidas jalanõude suurus on 42, siis Samelini saapad soovitame tellida suuruses 41. Suuruste sisetallamõõtudega saad tutvuda juhises, mis asub tootevaates suuruse ja koguse all (“Millist suurust valida” nupuke).

Kuidas saan tellitud toote tagastada või ümber vahetada?
Kirjuta meile 14 päeva jooksul pärast tellimuse kätte saamist e-mailile [email protected]. Lisa info, kas soovid saapaid tagastada või ümber vahetada. Ümber vahetamise korral lisa, millise mudeli ja suuruse vastu soovid vahetada. Vastame kirjale esimesel võimalusel ning saadame tagastamiseks vajalikud juhised. Tellimust on võimalik tagastada ainult pakiautomaadi kaudu ning jalanõud peavad olema uued. Jalanõude tagastamisel ja/või ümber vahetamisel lisakulusid sinule ei ole, st meie katame kõik vahetamisega seotud transpordikulud.

Kui tellimus on meieni tagasi jõudnud paneme uue paari teele või teeme tellimuse eest tagasimakse.

Mida teha, kui soovitud jalatseid pole hetkel saadaval?
Vajuta tootelehel suurusele, mis on otsas, aga mida sooviksid osta. Sisesta oma e-mail avanenud väljale ning niipea kui uus kogus tuleb, saadame sulle e-mailile teavituse. Nii tagad, et oled esimeste hulgas, kes uue koguse kohta teavituse saab.

Kas mul on võimalik oma tellimusele ise järele tulla?
Hetkel antud võimalus puudub ning väljastame kõik tellimused posti teel. Võimalik on valida pakiautomaadi ja kullerteenuse vahel.

Milline on tellimuse tarneaeg?
Tavapärane tarne on 1-2 tööpäeva. Kui tellimus on tasutud hiljemalt õhtul kella 18.00-ks komplekteerime tellimuse järgmisel tööpäeval. Nädalavahetusel me tellimusi ei väljasta.

Kas on võimalik tellimus vormistada ettevõtte nimele?
Jah. E-poest ostu sooritades on võimalik ka ettevõttena ost sooritada. Ostukorvist maksma suundudes on olemas ettevõtte nime lahter.

Kas ma saan välismaale tellida?
Jah. Suundudes ostukorvist maksma on võimalik valida riik, kuhu soovid tooted tellida. Olenevalt riigist saab tellida, kas DPD pakipunkti või kullersaadetisena. Tarne hind on riigiti erinev ning täpse aadressi lisamisel kuvatakse lõplik hind.